نوشته شده توسط : roya

زندگي بي تو غير زندان نيست         بهارم بجز زمستان نيست

بي تو مثل کوير تنهايم                   اميدي دگر به باران نيست

تو نباشي هميشه غمگينم               بر لبم خنده اي نمايان نيست

بي تو شبهاي تيره و تارم              از فروغ ستاره تابان نيست

گرچه خون شد دلم از عشق          يک دم از عاشقي پشيمان نيست

نتوانم کنم فراموشت                    دل بريدن ز تو که آسان نيست

خودت از حال من خبر داري         احتياجي به گفتن آن نيست



من بدون تو آواره اي هستم بي سر انجام.



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 32589
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


:: بازدید از این مطلب : 480

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/eshghman-923533.jpg
amir EmO در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
سيلام.
سيلام
خوبي؟
خوبم.چه خبرا؟
وبت قشنگ بود......به منم سر بزن و نظرت رو بگو.ممممممننننننوووووننننن.دوست دارم.بوس....بوس....بوس


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: