نوشته شده توسط : roya

خوردم قسم تا بعد از این با چشم باز عاشق شوم

 

حالا که آمد دیگری من میـــــــــــروم من میروم

 

حالا که دست دیگری بر هم زده دنیــــــــــای ما

 

حالا که بر هم میخورد آرامـــــــــــــش فردای ما

 

ای تکیه گاه  ناتوان از نا امیـــــــــــدی  خسـته ام

 

از بیم فرداهای دور بار سفـــــــــــــر را بسته ام

 

گفتی که در سختی و غم پشت و پنـــــاه من  شوی

 

در کوله  راه زندگی فانوس راه من شـــــــــــــوی

 

حالا که پشت پا زدن برای تو آســـــــــــــان  شده

 

حالا که لحظه های تو ازآن ایــــــــــــن وآن شده

 

من میـــــــروم من میــــــــروم خداحافظ  خداحافظ



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 32588
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


:: بازدید از این مطلب : 451

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: